3 Ekim 2010 Pazar

ceren.gk ile RÖPÖRTAJ

1.Çoğumuz adını ve yasını biliyoruz ancak bilmeyenler için soruyorum;adın ne ve kaç yasındasın?
-Adım Yonca , 20 Yasındayım.
2.Peki nerede yasıyorsun?
-Mersinliyim.Ama üniversite okuduğum için şuan İstanbuldayım.İki yıl daha burda yaşayacağım.
3.Hem stardollda hem okulda nasıl bu kadar başarılı olabiliyosun?-derslerimi asla aksatmıyorum.sınavlarıma çok iyi hazırlanıyorum.iyi bir not aldığım zaman kendimi stardoll oynayarak ödüllendiriyorum:)
4.Popüler olmak nasıl bi duygu?
-Çok güzel bir duygu.Umarım herkes yasar.
5.En yakın arkadaşların kimler ?(stardollda)
-Niky_33,yasemin_woww,dadlu_phen çok iyi anlaşıyoruz.
6.Stardollda neleri yapmaktan zevk alıyorsun?
-makyaj yapmaktan,yeni ve markalı şeyler giydirmekten hoşlanıyorum.gerçek hayatta da böyleyim.kaliteyi çok seviyorum
7.En sevdiğin marka Le ve DKNY peki niçin?
-O markaların modelleri çok hoş.Tam benim zevkime göre.
8.Son olarak ATATÜRK'Ü görseydin ona ne söylemek isterdin?
-Kurtar bizi ,derdim.
Seni çoook seviyorum ve öpüyorum.Bizimle röpörtaj yaptıgın için teşekkür ederim canım ablam !...ben de sizi çok seviyorum.bunu gönülden söylüyorum.ben çok teşekkür ederim.
by.Dezz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve iyi dileklerinizi eksik etmeyin.!:)