4 Ekim 2010 Pazartesi

joy..arya ile röpörtaj

1.Adın ne ve kaç yasındasın?
-Adım Selin Nazlı ve 1998 dogumluyum direk yaşımı söylemiyorum; çünkü 1 yıl geçincede blogda bu yazı olacak ve herkes beni hala o yaşta sanacak ;)
2.Nerede yasıyorsun?
-Balıkesirin Bandırma ilçesinde oturuyorum
Ne kadar zamandır stardolla üyesin?
-Yaklaşık 3 veya 3,5 yıl olmuştur.
Neden stardoll?
-Stardollda diğer oyunlardan farklı olarak farklı ülkelerdeki insanlarla konuşabiliyorsun ve buda benim ilgimi çekiyor ve ayrıca modayı sevdiğim içinde Stardoll diyorum; çünkü burda Channel, DKNY , Just Cavalli v.b. ünlü markalar var, ve buda benim ilgi alanıma giriyor.
Stardollda yapmaktan en zevk aldığın şey ne ?
Tabiiki arkadaşlarımla konuşmak, me-dolluma makyaj yapmak ve alışveriş =D
Stardolldaki en yakın arkadaşların kimler ?
Burada bir çok iyi arkadaşım var; fakat en iyleri tabiki bir başka onların yeri doldurulamaz adıları; deeeniiii, ceren.gk, yasemin_woww, dadlu_phen.
En çok hangi markayı seviyorsun?
LE benim favari markamdır ama mağzaya aralıklarla gelen ve 1 ay kalan Trabuteleride seviyorum ayriyetten DKNY'de hoş bir marka.
Nasıl süperstar oldun?
Sms ile süperstarlık çıktığında süperstar oldum.
 Ve son olarak Atatürk'ü görseydin ona ne söylerdin?
Atatürk'ü görseydim ona;
Bize emanet ettiği bu vatana sahip çıkamadığımız için bizi affetmesini söylerdim, niye erken öldüğünü niye şimdide yaşamadığını ve niye bize şimdi bu ülke bu haldeyken destek olmadığını sorardım. Tabii ki bu onun elinde değildi ama demek isterdim; çünkü Atatürk'ün şuan burada olmasınını ve ülkemizi yeniden kurtarmasını isterdim. Eskiden tüm dünya korkarmış bizden, neredeyse tüm dünyayı yenmişiz hemde ayakkabızız, giysisiz ama şimdi bu imkanlardayken bile bir ülkeyi yenecek durumumuz yok! Çünkü bizim umudumuz, azmimiz, hırsımız ve bize önderlik edecek Atatürk'ümüz YOK!
Benimle röpörtaj yaptıgın için teşekkürler Selin'cim :)
Benimle röportaj yaptıpın için teşekkürler çok keyifliydi...
Ne demek :)İstediğin zaman :)
by.dezz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve iyi dileklerinizi eksik etmeyin.!:)